Garancia

Gyártóként a minőség kulcsfontosságú a KRAUSE számára, hogy Ön, a termékeink használója, maximális bizalommal fordulhasson hozzánk a létrák és állványrendszerek területén.

Ezért termékeinket mindig a legszigorúbb minőségi és biztonsági ellenőrzések mellett gyártjuk. Termékeink kiemelkedő minőségét számos független teszt és tanúsítvány igazolja. Továbbá:

 

  • A KRAUSE termékek kiemelkedően biztonságosak és megfelelnek a szabványi előírásoknak.
  • A saját termékfejlesztés filozófiánk része.
  • Több mint 100 szabadalom támasztja alá innovációs erőnket.
  • A KRAUSE a VDLtagja (Német Létrák és Gurítható Állványok Gyártóinak Szövetsége)
  • A KRAUSE az európai szabványi előírásoknak és a munkahelyi egészségügyi és biztonsági szabályozásoknak megfelelően működik, így mindig naprakész.
  • A KRAUSE mindig lépést tart az új trendekkel, és innovatív termékekkel igazodik hozzájuk.

 

Mindezek a tényezők a legmagasabb minőségről és a szabványoknak való megfelelésről gondoskodnak. A KRAUSE termékek esetében magától értetődő, hogy saját laborunkban a legszigorúbb minőségi és biztonsági ellenőrzéseken vesznek részt, valamint folyamatos anyag- és TÜV-ellenőrzésekre is sor kerül.

Ha azonban egy termék nem felel meg az elvárásainak, a következő garanciális feltételeket kell alkalmazni:

 

KRAUSE minőséggarancia

Általános

  1. A KRAUSE név több mint 100 éve a a magas minőség szinonímája. Termékeinket szigorú minőségellenőrzésnek vetjük alá, és előállításuk megfelel a kötelező érvényű szabványoknak/előírásoknak, valamint a korszerű gyártási technológiáknak. Gyártási- és minőségi folyamataink folyamatos fejlesztését kötelezettségünknek tekintjük.

Garanciaidők

  1. Bízunk termékeink minőségében, így a nálunk vásárolt garanciás termékekre (GarantieProdukte) KRAUSE minőség-garanciát vállalunk az alábbi időtartamokra:
    a. 10 év minden KRAUSE STABILO termékre, beleértve a STABILO gurulóállványokat
    b. 5 év garancia minden KRAUSE MONTO termékre, beleértve a ClimTec és ProTec állványokat 
    c. 2 év garancia minden más termékkategóriára
    d. 2 év minden egyedi megoldásra, kivéve ha más garanciaidőről született megállapodás
  2. A garanciaidők a vásárlás bizonyított időpontjától érvényesek és csak az Európai Unió területén és Svájcban történő vásárlásokra vonatkoznak.
  3. A törvényileg szabályozott szavatossági jogokat ez a minőséggarancia nem korlátozza.
  4. A garanciális szolgáltatások nem hosszabbítják meg és nem újítják meg a termékre vonatkozó garanciaidőt.

Garanciális szolgáltatások

  1. A fentiekben meghatározott garanciaidőknek megfelelően azokat a termékeket, amelyek alumínium vagy acél részein anyag- vagy gyártási hiba jelentkezik, megítélésünk szerint kicseréljük vagy megjavítjuk.
  2. Csere esetén a cserélt részek a cég tulajdonává válnak.
  3. A jelen garanciafeltételekben meghatározott jogokon kívül egyéb, a hiba elhárítására vonatkozó igények nem indokoltak.

Garanciaigény előfeltételei

  1. Kérjük ügyeljen arra, hogy csak az alábbi feltételek szükségesek a garancia érvényesítéséhez.
  2. A garanciaigényeket közvetlenül a hiba észlelése után, a garanciális időn belül érvényesíteni kell.
  3. Az igény érvényesítésének írásban, e-mailen, faxon, vagy levélben kell történnie. Közvetlenül ezután tájékoztatjuk a további teendőkről (visszaküldés, elszállítás stb.).
  4. A terméknek a típusmatricán található adatok alapján egyértelműen beazonosíthatónak kell lennie, és az eredeti matricát be kell mutatni.
  5. Nem vonatkozik a garancia
    a. olyan termékekre amelyek sérülése használatból eredőek vagy természetes kopásra vezethetők vissza.
    b. a termékek olyan hibáira, amelyek a használati útmutató be nem tartására, nem rendeltetésszerű használatra, szokatlan környezeti feltételekre, dologtól idegen használatra, túlterhelésre, erőszakra vagy a karbantartás és ápolás hiányosságaira vezethetők vissza.
    c. a termékek olyan hibáira, amelyeket nem gyári KRAUSE alkatrészek vagy tartozékok használata okoz.
    d. olyan termékek, amelyeken módosításokat, kiegészítéseket vagy nem szakszerű javítást végeztek.
    e. tartozékok, módosítások, ráépítések vagy más berendezések javítása.
    f. a normál állapottól való csekély mértékű eltérés, amely a termék használati alkalmasságát tekintve elenyésző mértékű.
    g. olyan károk, amelyek a nem biztonságos csomagolásban történő beküldésből erednek.

Költségek

  1. Ha a megállapított hibát garanciális szolgáltatásaink keretében orvosolni tudjuk, a javított vagy egy új terméket kap vissza tőlünk. Ebben az esetben a vizsgálati és szállítási költségeket átvállaljuk. Amennyiben nem garanciális eset áll fenn, úgy a fenti költségek Önt terhelik.

Kérdése van? Készséggel állunk rendelkezésére!